آخرین اخبار
کد مطلب: 80818
رجبي: خوشحالم که به مدال نقره‌ بازي‌هاي آسيايي رسيدم/ اينجا جاي شکستن رکورد نيست
تاریخ انتشار : 1393/07/06 06:28:25
نمایش : 1282
ملي‌پوش پرتاب وزنه بانوان ايران گفت: خيلي خوشحالم که به مدال نقره‌ بازي‌هاي آسيايي رسيدم.

به گزارش سلام لردگان  خبرنگار اعزامي فارس از اينچئون، ليلا رجبي پس از کسب مدال نقره در بازي‌هاي آسيايي اينچئون عنوان کرد: خيلي خوشحالم که توانستم مدال نقره را کسب کنم. اين اولين بار بود که به اين مدال رسيديم. تشکر مي‌کنم که همه زحمت کشيدند و روي سکو رفتم.

وي در مورد اينکه چه برنامه‌اي براي المپيک ريو دارد عنوان کرد: براي المپيک فرصت کافي وجود دارد. تمام سعي خود را انجام مي دهم تا به اين بازي ها برسم. به امکانات نيازمند هستم از جمله اردوي خارج از کشور و اينکه مربي کنارم باشد. شانس مدال در المپيک خيلي سخت است.

ملي‌پوش پرتاب وزنه بانوان ايران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني براينکه به عنوان بانوي ايراني با حجاب اسلامي به اين مدال رسيده يادآور شد: فکر نمي کنم حجاب مانع پيشرفت در ايران باشد. فدراسيون خيلي تلاش مي‌کند که بانوان ايراني محدوديت نداشته باشند البته زمان مي‌برد و فدراسيون در تلاش است که اين کار را در عرصه جهاني انجام دهد.

رجبي در مورد اينکه چرا نتوانسته رکورد خودش را ثبت کند تاکيد کرد: بازي‌هاي آسيايي جاي رکوردشکني نيست اينجا بايد مدال بگيريم. مي‌توانيم رکورد ايران را بزنيم اما آخر شويم. اصلا مهم نيست که رکورد بزنيم اگر مي‌خواستم رکورد خود را بزنم، مدال کسب نمي کردم. حواسم بر اين بود که رقبايم از لحاظ امتياز به من نزديک نشوند.

وي در مورد اينکه چه زماني مدال نقره به طلا تبديل خواهد شد گفت: بايد تلاش خود را انجام دهم. هيچ چيزي نشدني نيست و من هم در اين زمينه تمام سعي و تلاش خود را انجام خواهم داد.

رجبي در مورد اينکه چه پيش‌بيني از عملکرد ساير بانوان ايران دارد تصريح کرد: براي آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم. اميدوارم بانوان ايراني بتوانند بدرخشند و به مدال دست يابند تا دل مردم را شاد کنند.

انتهاي پيام/خ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس